Contact

Heb je vragen over onze dienstverlening? Wil je een keer sparren over een vraagstuk? Of wil je om een andere reden met ons in contact komen? Laat het ons weten, we staan je graag te woord!

 

Friskijkers

t. 06 24 75 43 34

e. info [at] friskijkers.nl

a. Brink van Dik Trom 2, 2641 BS Pijnacker

Contactformulier

Wat doet Friskijkers voor jou?

Heb je een concreet probleem, zelf een idee bedacht of zoek je juist een goed idee? In eerste instantie gaat Friskijkers op onderzoek. Hoe ziet de wereld van jouw doelgroep er uit? Wat zijn hun wensen? Waar zit de pijn? Zolang je de mens centraal zet, past de oplossing altijd. Dat noemen we met een mooi Nederlands woord human centered design.

 

Los mijn probleem op

Heb je een urgent probleem? Wil je dat mensen iets wel of niet meer gaan doen en hebben andere specialisten zich er reeds op stukgebeten? Tijd voor Friskijkers. Wij zien wat anderen niet zien en juist dat zou je probleem wel eens kunnen verhelpen.

Test mijn idee

Je hebt een idee. Maar hoe wek je dat nu tot leven zonder het risico tienduizenden euro’s te verspillen? Friskijkers valideert jouw oplossing en experimenteert om het te verbeteren. Stap voor stap ontdekken we de ideale oplossing.

Vind een gat in de markt

Je weet dat jouw wereld razendsnel verandert. Ook weet je dat je moet schakelen. Welk idee zorgt er voor dat jouw bedrijf ook over 5 jaar nog succesvol is? Maar de waan van de dag is steeds weer spelbreker. Friskijkers onderzoekt, test en realiseert.


Neem contact met ons op >

Waarom Friskijkers invliegen?

  • Eén goed uitgewerkte en geteste oplossing
  • Een voorsprong op de concurrentie
  • Inzicht in de wensen en behoeften van je (potentiële) klanten
  • Een bijzonder verhaal (marketingwaarde)
  • Tijdsbesparing (Friskijkers doet het meeste werk)
  • Frisse blik op jouw organisatie en wereld
  • Inzicht in (de problemen in) jouw wereld
  • Aandacht voor jouw vraagstuk
  • Nieuwe perspectieven
  • Verschillende oplossing(srichting)en; groot en klein
  • Inzicht in de ideeën en behoeften van je medewerkers
  • Focus op verbeteren van je dienstverlening