De wereld verandert razendsnel

Grote kans dat jouw branche er over 5 jaar compleet anders uit ziet. Traditionele oplossingen piepen en kraken, leveren niet op wat ze vroeger deden. Technologie biedt nieuwe kansen en de verwachtingen van klanten veranderen. Je zult moeten schakelen, kritisch zijn op de status quo. Bedrijven die ook in de toekomst succesvol willen zijn beseffen dat het anders moet.

Maar hoe doe je dat? Waar haal jij de tijd vandaan om te verbeteren, te vernieuwen en de stip aan de horizon eens rustig te onderzoeken? Economisch gaat het goed, maar de waan van de dag is de grote spelbreker en zorgt er voor dat je er - ondanks alle goede voornemens - niet aan toekomt.

Innoveren besteed je uit

Ieder zijn vak, zeg maar. Vooraf mensen trainen, draagvlak creëeren en eventuele weerstand tackelen doen we on the job. Medewerkers en klanten nemen we dan ook gaandeweg het traject mee. Zo besparen we veel energie, tijd en geld. Laten we beginnen!

Haastige spoed is zelden goed

Mensen vinden het heerlijk om zo snel mogelijk achter een begrijpelijke en veilige oplossing aan te rennen. Klaar voor de start. Actie. Maar een goed idee is als rode wijn en smaakt beter als je het de tijd geeft om te rijpen.

Onzekere uitkomst

Iets nieuws doen garandeert een onzekere uitkomst. Dat is nu eenmaal zo. De weg er naartoe (het proces) biedt echter houvast. Gecombineerd met een gezonde dosis lef zorgen we samen voor de start van een spannende ontdekkingstocht. Naast de jacht op het gouden ei is er ook veel bijvangst. Voor ons laaghangend fruit, maar voor jou cruciale zaken om je dienstverlening op korte termijn te verbeteren.

Lees over onze aanpak >

Wat doet Friskijkers voor jou?

Heb je een concreet probleem, zelf een idee bedacht of zoek je juist een goed idee? In eerste instantie gaat Friskijkers op onderzoek. Hoe ziet de wereld van jouw doelgroep er uit? Wat zijn hun wensen? Waar zit de pijn? Zolang je de mens centraal zet, past de oplossing altijd. Dat noemen we met een mooi Nederlands woord human centered design.

 

Los mijn probleem op

Heb je een urgent probleem? Wil je dat mensen iets wel of niet meer gaan doen en hebben andere specialisten zich er reeds op stukgebeten? Tijd voor Friskijkers. Wij zien wat anderen niet zien en juist dat zou je probleem wel eens kunnen verhelpen.

Test mijn idee

Je hebt een idee. Maar hoe wek je dat nu tot leven zonder het risico tienduizenden euro’s te verspillen? Friskijkers valideert jouw oplossing en experimenteert om het te verbeteren. Stap voor stap ontdekken we de ideale oplossing.

Vind een gat in de markt

Je weet dat jouw wereld razendsnel verandert. Ook weet je dat je moet schakelen. Welk idee zorgt er voor dat jouw bedrijf ook over 5 jaar nog succesvol is? Maar de waan van de dag is steeds weer spelbreker. Friskijkers onderzoekt, test en realiseert.


Neem contact met ons op >

Waarom Friskijkers invliegen?

  • Eén goed uitgewerkte en geteste oplossing
  • Een voorsprong op de concurrentie
  • Inzicht in de wensen en behoeften van je (potentiële) klanten
  • Een bijzonder verhaal (marketingwaarde)
  • Tijdsbesparing (Friskijkers doet het meeste werk)
  • Frisse blik op jouw organisatie en wereld
  • Inzicht in (de problemen in) jouw wereld
  • Aandacht voor jouw vraagstuk
  • Nieuwe perspectieven
  • Verschillende oplossing(srichting)en; groot en klein
  • Inzicht in de ideeën en behoeften van je medewerkers
  • Focus op verbeteren van je dienstverlening